تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به میبد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

تريلي يكي از انواع كاميون هاي جاده اي است. حداقل يك بار نام آن را شنيده ايد. البته شركت هاي حمل و نقل و همه كساني كه در زمينه حمل و نقل فعاليت مي كنند با انواع، ظرفيت و ابعاد آنها كاملاً آشنا هستند. اين وسايل نقليه در واقع يكي از انواع كاميون ها هستند و براي حمل بارهاي سنگين در جاده يا حمل و نقل بين المللي مورد استفاده قرار مي گيرند. معمولاً توانايي حمل 24 تن را دارند.
تريلي چيست؟
تريلي يكي از انواع كاميون هاي جاده اي است. حداقل يك بار نام آن را شنيده ايد. البته شركت هاي حمل و نقل و همه كساني كه در زمينه حمل و نقل فعاليت مي كنند با انواع، ظرفيت و ابعاد آنها كاملاً آشنا هستند. اين وسايل نقليه در واقع يكي از انواع كاميون ها هستند و براي حمل بارهاي سنگين در جاده يا حمل و نقل بين المللي مورد استفاده قرار مي گيرند. معمولاً توانايي حمل 24 تن را دارند.
انواع تريلي
1) كمپرسي: كمپرسي در واقع يك كاميون اتاق‎‌دار است كه در آن قسمت حمل بار يا اتاق بار توسط جك بالابر جابجا مي شود و بدين ترتيب محموله خود را تخليه مي كند. از كمپرسي‌ها به طور كلي براي انتقال مواد عمده مانند گندم، كنجاله، ذرت، دانه هاي سويا، چغندر، دانه هاي روغني و يا حمل و نقل مواد معدني و مواد معدني غير آلي مانند شن، گچ، مواد اوليه سيمان، بوكسيت، پوكه معدني و ماسه سنگ، خاك رس، ذغال سنگ، خاك نسوز، جوش خرد شده، قير، آسفالت و … استفاده مي شود. در مواردي كه بار بايد سريع تخليه شود، استفاده از كمپرسي بسيار عالي است.
2) ترانزيت: تريلي هاي ترانزيت نوعي است كه براي حمل بار بين جاده ها در مسافت هاي طولاني استفاده مي شود. محفظه حمل بار توسط چادري پوشيده شده است كه در برابر نفوذ باد و آب مقاوم است.
3) كفي: قسمت بار در تريلي هاي كفي بدون بدنه و سقف است. از كفي عمدتا براي حمل بار هايي مانند تيرآهن، ميلگرد و غيره استفاده مي شود. كف آن از چوب چند لايه، مخصوصاً ضد آب با روكش ساخته شده است كه با ورق هاي صاف و محكم پوشانده شده است. قطعات فلزي از فلزات با استحكام بالا مانند فولاد ساخته شده اند كه توانايي حمل بارهاي سنگين را براي آن ها فراهم مي كند.
4) يخچال دار: از تريلي‌هاي يخچال دار براي حمل و نقل مواد غذايي با كاميون استفاده مي شود. اين تريلرها داراي يخچال و فريزر و سيستم تهويه قابل تنظيم در محفظه بار خود هستند. بنابراين از تريلي‌هاي يخچال دار براي حمل انواع گوشت منجمد يا محصولات آبزي استفاده مي شود.
5) تريلي لبه دار: تريلي‌هاي لبه دار (بغل دار) در انتها و اطراف خود ديواره دارند و به طور كلي از لبه دار ها براي حمل كالاهايي كه بسته بندي خاصي ندارند مانند شن و ماسه استفاده مي كنند.
6) تريلي تيغه: تريلري تيغه يا كانتينر بر توسط تيغه يا محور به دو نيمه مساوي در قسمت بار تقسيم مي شود. از اين نوع تريلي‌ها براي حمل كانتينر و مخازن گاز و روغن استفاده مي شود.
7) تريلي بغل بازشو: تريلي‌هاي باز شو جانبي در كنار خود دارند و بارگيري از دو طرف اتاق بار انجام مي شود. استفاده از اين نوع تريلي براي حمل بارهاي طولاني بهتر است.
8) تريلي 40 فوت: از تريلي‌هاي 40 فوتي براي حمل كانتينرهاي 40 فوت يا 12 متري استفاده مي شود كه حاوي كالاهاي وارد شده از بنادر است كه در آن تريلر فقط كانتينر حاوي كالا را به حركت در مي آورد و در مقصد، بار با آن تحويل داده مي شود.
9) تريلي بونكر: اين يك تريلي بدون شاسي است كه بدنه آن از مخزن فلزي بسته و استوانه اي شكل تشكيل شده است. مكانيزم عملكرد بونكر بر اساس بارگيري نيروي ثقل و تخليه بار تحت هواي فشرده است، براي اين منظور در مخزن، تجهيزات و شيرآلات لوله كشي نصب مي شود كه هوا را فشرده و به لوله ها مي فرستد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به اردکان با تریلی – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد،حمل بار با تریلی به اردکان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: